מי יתן את הדין? מגישי המהדורה בשאלות נוקבות

    מהדורת הבוקר No Comments on מי יתן את הדין? מגישי המהדורה בשאלות נוקבות

    מגישי מהדורת הבוקר בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את המהדורה בדברים נוקבים, ברקע הפרסום הדרמטי על עמדת השופטים במשפט נתניהו ביחס לאישום השוחד: "האם עכשיו כל מי שהחרימו את נתניהו בפוליטיקה יחזרו בהם? מי יחזיר לנתניהו את שפיכות הדמים שנעשתה לו?"

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפתח מהדורת הבוקר (ראשון), התייחסו המגישים בצלאל קאהן ודוד חכם לדרמה במשפט נתניהו, עם קריסתו של אישום השוחד כנגד ראש הממשלה נתניהו בתיק 4,000.

    דוד חכם פתח: "שנים הם צועקים 'שוחד, מרמה והפרת אמונים'. מה יצעקו המפגינים עכשיו?"

    בצלאל קאהן: "כשה'הפגנה לא חשוב על מה' – אפשר להמציא דברים אחרים".

    חכם המשיך בדברים הנוקבים: "שנים מטרללים את המדינה על שוחד ופתאום השופטים מודיעים לתביעה שאין שוחד. אפשר לומר על התיק הזה ז"ל. האם עכשיו כל מי שהחרימו את נתניהו בפוליטיקה יחזרו בהם? מי יחזיר לנתניהו את שפיכות הדמים שנעשתה לו?"

    קאהן: "לא רק לנתניהו. מי יחזיר למדינה שלמה את כל הטרלול של השנים האחרונות? מי יתן את הדין על כל זה? זה אחד מליקויי המאורות הכי גדולים של מערכת אכיפת החוק. דרסו כל נורמה בדרך להפלת ראש ממשלה מכהן. מי ישלם את המחיר? ואני לא מדבר על המחיר הכלכלי שזה עלה למדינה".

    חכם: "לא תוקם ועדת חקירה ואף אחד לא יתן את הדין. נעשה כאן ניסיון הפיכה להוציא מהמשחק ראש ממשלה עם תמיכה ציבורית רחבה. עכשיו בטח נראה התקפות על השופטים. אנחנו כבר שומעים את אהוד ברק מאשים את מנדלבליט שהגיש כתב אישום מלא חורים כדי למלט את נתניהו מאימת הדין. פתאום מותר לדבר על שומרי הסף".



    0 תגובות